Magazin

Ološi, bednici, fašisti, neradnici… Koja vam je najomiljenija Vučićeva uvreda?!

Ološi jedni – 25,4 odsto

Bednici jedni – 6,4 odsto

Lopovi – 4 odsto

Nasilnici – 0,3 odsto

Fašisti – 12,8 odsto

Kriminalci – 2,3 odsto

Narko dileri – 2,4 odsto

Manijaci – 0,9 odsto

Neradnici – 23,8 odsto

Vučić nikad ne vređa – 21,7 odsto

Ovo je poredak u trenutku kada nastaje moj lični osvrt na postojanje ankete čiji naziv stoji u naslovu ovog teksta. Možete uzeti učešće i glasati za jedan od ponuđenih predloga na portalu Direktno, ali iz mentalno-higijenskih razloga ne preporučujem dodirivanje ovih besmislenih predloga ni strelicom kompjuterskog miša.

Nekada je novinarstvo bilo časno zanimanje, barem se tako mislilo. Novinari imaju cilj da pravovremeno i iznad svega istinito izveštavaju javnost o događajima iz zemlje i sveta. Koliko je ovaj cilj postojanja medija izvitoperen, okrenut naglavačke i iskorišćen za manipulacije, hajke i prljave kampanje ne treba dodatno naglašavati.

U glasanju na ovom portalu do sada je, barem prema podacima, glasalo 2.579 osoba. Da, osoba, jer ih iz principa ne bih nazvao ljudima.

anketa direktno
Printscreen

U stilu Olje Bećković pitam jedno krajnje retoričko pitanje: „Oh, kako smo dozvolili da se nađemo u ovoj situaciji?!“

Vučićev rečnik koji nije poput nekadašnjih radikala doživeo marketinšku evoluciju predmet je divljenja na prorežimskim portalima. On je zaista vrhovno božanstvo za jednoumne prikaze sa ljudskim likom.

Sa druge strane novčića postoji i Direktno koji umesto da ulaže u promovisanje drugačijih vrednosnih stavova i nekih primerenijih sadržaja dozvoljava sebi nivo jednog Objektiva.

Gde god da pogledate videćete prostakluk, propagiraju se najniže ljudske strasti i narod se pretvorio u krvožednu masu. Dokle će sve to trajati i kako će i kojom erupcijom nasilja jednog dana to završiti možemo samo da nagađamo i da se nadamo kako neće biti nepotrebnih žrtava.

Tabloidi osetili krv: Sumnjiče Kokezu za šverc cigareta i 640 miliona €, Vučić pustio vodu

Čitajte Luftiku na Google vestima

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

126 Shares
126 Shares
Share via
Copy link