Film Magazin

Posle 100 godina Mini Maus menja haljinu za odelo i liči na Mikija sa mašnom

diznilend-mini

Kompanija „Dizni“ našla se na meti oštrih kritika nakon što je predstavljen novi, „progresivni“ kostim za omiljenog crtanog junaka Mini Maus.

Plavo odelo sa pantalonama je dizajnirala poznata kreatorka Stela Makartni, i prvi put je predstavljeno na Instagram nalogu pariskog Diznilenda.

Samo nekoliko minuta nakon objave, korisnici interneta su izrazili ogorčenje zbog promene stila.

Nova odeća će Mini učiniti „simbolom napretka“, kaže dizajnerka.

Tematski park Diznilend u Parizu će 6. marta obeležiti svoju treću deceniju „blistavom“ novom predstavom ispred Zamka Uspavane lepotice, koji je nedavno ponovo otvoren nakon 12 meseci renoviranja.

Makartnijeva je rekla da je Mini „uvek imala posebno mesto u njenom srcu“ i da je bila „oduševljena što radi sa jednom, jedinom, legendarnom Mini Maus“.

Mnogi primećuju da Mini sada izgleda isto kao Miki u odelu, dok je konzervativna politička analitičarka Kendas Ovens istakla da je ovo čist primer kako kompanije u pokušaju da se predstave politički korektnim menjaju stvari koje nikoga ne vređaju.

– To je urađeno kako bi svi pričali o Mini Maus, a ne o inflaciji. Pogledaj Mini, svet napreduje pošto je ona obukla odelo sa pantalonama. Nema veze što ne možete ništa da kupite u prodavnici, i što komad slanine košta 30 dolara, bar se bavimo pravim problemima – sarkastično je primetila Ovensova.

Mini Maus, koja uskoro „puni“ 100 godina, je prepoznatljiva po crveno-beloj haljini na tufne i crvenoj mašnici između ušiju.

Stela Makartni je kreirala novi kostim za Mini u susret martu, koji je u pojedinim zapadnim zemljama proglašen za mesec ženske istorije, a cilj nove odežde crtanog lika je da transformiše animaciju u „simbol napretka za nove generacije“.

Podjednako zanimljiv slučaj poslednjih nedelja zaokuplja pažnju javnosti u SAD.

Konditorska kompanija „Mars“ je rešila da redizajnira dva lika bombona „M&M“, a promene se odnose na štikle koje nose zelena i braon bombona, koje su skraćene, kako bi bila sprečena „seksualizacija“ tih likova.

Sve bi to bilo smešno i/ili glupo da se kompanija Mars, koja toliko brine o političkoj korektnosti, trenutno ne nalazi u centru skandala vezanim za robovlasništvo u Africi.

Organizacija „International Rights Advocates“ je tužila konditorske gigante „Mars“, „Nestle“ i „Herši“ nakon što je obelodanjeno da su profitirali od ropskog rada dece u Obali Slonovače, koja bez naknade rade na plantažama kakaa.

Kompanija je u ime političke korektnosti „skratila“ štikle bombonama upravo u trenutku kada su mediji počeli da se bave slučajem ropstva na plantažama, što su mnogi protumačili kao pokušaj da se zabašure jeziva otkrića.

Što je najgore od svega, čini se da su u tome uspeli. Poslednjih dana se u „trendingu“ na tviteru i drugim društvenim mrežama najviše raspreda o redizajnu animiranih bombona, dok je priča o robovlasništvu pala u drugi plan.

Izvor: Magazin Novosti

Petar Pan je rasista, Dambo šovinista, a mačke iz visokog društva ugnjetavaju manjine

Redakcija

Delimo tekstove koji vrede. Jer vrede!

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

41 Shares
Share via
Copy link