Nervozni ste pred ispit, razgovor za posao ili javni nastup (prezentaciju)? “Pilulice” mogu da vas smire, ali će vas usporiti i dekoncentrisati pa bi rezultat, uprkos tome što ste se dobro pripremili, mogao biti neočekivano loš. Zbog toga bi bilo dobro da savladate nekoliko jednostavnih asana koje će vam relaksirati napete nerve i telo, ali i razbistriti duh.

BALASANA

balasana

Balasana je položaj deteta. Oslonite se potkolenicama o pod, povucite se nazad i sedite na pete. Ruke ispružite prema napred i čelom dodirnite pod. Ostanite tako oko minut, polako udišući i izdišući vazduh.

SUPTA BADHA KONASANA

supta-baddha

Ustanite iz prethodnog položaja, a potom lezite na leđa ruku raširenih u visini ramena. Savijte kolena i raširite ih što više možete, s tim da vam stopala budu spojena.  Polako udišite i izdišite vazduh. Ostanite tako minut-dva.

VIPARITA KARANI

Viparita-Karani

Da bi vam bilo lakše, ovu vežbu ćete izvoditi oslanjajući se na zid.  Sedite što bliže zidu, a zatim se spustite na leđa. Podignite noge, oslonite pete na zid, a ruke opušteno postavite sa strane. Duboko udišite i izdišite vazduh. Zadržite pozu oko minut.

SUPTA PARTIVARTASANA

supta-parivartasana

Ustanite iz prethodnog položaja, a zatim lezite na leđa, savijte noge i spojte ih u kolenima, ruke raširite u stranu. Polako okrećite kolena, prvo na levu stranu, što bliže podu, potom ih ispravite i lagano okrećite nadesno. Ponovite ovo tri puta.

SAVASANA

Savasana

Postavite ispod kolena podupirač (savijeno ćebe, veliki peškir, ili jastuk), pa lezite na leđa blago raširenih ruku. Ostanite u ovom položaju duboko dišući, sve dok vam prija.

Celu sekvencu možete ponoviti još dva puta.

Pogledajte i vežbe Pet Tibetanaca

Lajkujte stranicu Luftika i prvi pročitajte nove tekstove ↴

Ostavite komentar

Please enter your comment!
Please enter your name here