Magazin Novi Sad

Exit za osnaživanje žena na Balkanu, ali da su gole, da imaju savršen ten, liniju, lice i kosu

egzit festival
Foto: Exit festival/ Facebook

Exit festivalu malo jedna bruka kada su nas obmanuli da su zasadili stablima pola Fruške gore, ovaj put marketing tim udara još jače i bolje. Osmislili su sramnu kampanju koja ima za cilj osnaživanje žena u regionu, kroz oslobađanje od vekovne krivice i potčinjenosti. Exit je ovom kampanjom želeo da ukaže na besmislenost svih veštačkih podela, i u nama i oko nas pa je odabrao tri savršene manekenke i gole ih strpao pod zastave, malo provukao kroz filter i servirao nam kao neviđenu borbu za žene.

“U susret nadolazećem festivalu ADA Divine Awakening Festival, koji ima za cilj dizanje svesti regiona, kao i osnaživanja žena kroz oslobađanje od vekovne krivice i potčinjenosti, EXIT pokreće akciju koja ukazuje na besmislenost svih veštačkih podela u nama i oko nas.Do nedelje, 12. septembra, na društvenim mrežama podeli svoju priču, fotografiju ili video u kojem brišeš granice u sebi i oko sebe, slaveći svesno svoju intimnost, lične vrednosti i autentičnost. Uz hashtagove #EXIsTproudly i #BrišemGranice taguj @exitfestival, @ada_divine_awakening_fest i @seastarfestival”, glasi post koji prati sramnu fotografiju.

Pored foto konkursa Exit nagrađuje ulaznicama i smeštajem na festivalu na Adi Bojani, kao najvažnije nudi prilku da pokrenemo dugoročne promene u društvu. Promene za žene koje imaju savršen ten, liniju, lice i kosu. I samo su možda gole ispod zastave.

Brojni komentari su ovakvu kampanju okarakterisali kao seksualnu ekspoloataciju žena i i sramoćenje državne zastave kao simbola.

Ali bilo je i onih koji nisu štetedli tastaturu.

“Auuuu ….o kakvom vi oslobodjenju zena pricate?? Da imate neko elementarno znanje o oitanjima zenske emancipacije ovu fotografiju Nikada ne bi objavili!”

“Okej, aj sad vi pokazite kako se brisu granice pa stavite 3 kuronje na istu ovakvu sliku. A onda sjedite i cekajte reakcije. #equalityformen #cancelexitfestival”

“Sramota velika! Borite se za prava žena prikazujući ih kao seksualne objekte. Uz to promovišete samo vitke žene, bujne kose i savršenih noseva. A gde su dlakave, debele nosate žene, zar za njih nema mesta u vašoj bezgraničnoj utopiji?!? Sram vas i stid bilo!”

“Mogli ste Anu Brnabić, Masima Savića i Ramba Amadeusa da fotkate, nego ste se stisli za šušku.Mnogo mi je ovo neinkluzivno, fali mi tu nešto dajvrsitija.”

“U ,,dugoročne promene u društvu” ! Onda mora da je nešto dobro. Plakat izgleda kao reklama za prekrivače.”

Mnogo hteli, mnogo započeli, konačan rezultat sramotan i uvredljiv. Od Exit ekipe smo očekivali makar malo više svesti ali ako će na ovakav način osnaživati žene, možda bolje da prekinu odmah.

Exit i lažne sadnice: Godina prođe, hrastovi ne iznikoše

Redakcija

Delimo tekstove koji vrede. Jer vrede!

Dodaj komentar

Klikni da objaviš komentar

generic vignette (DESK luftika.rs)
191 Shares
191 Shares
Share via
Copy link