Magazin

Dajem samo petkom: Gde ste feministkinje, zašto se ćuti na seksistički marketing kladionica?

Autor popularne Fejsbuk stranice „Radioaktivni Komarac“ napisao je kratku objavu na temu mentalnog bombardovanja stanovništva od strane kladionica , njihovih seksističkih reklama i evidentnog ćutanja od strane raznih grupa i nevladinih organizacija, najpre feminističkih, koje inače reaguju u najbezazlenijim situacijama. Njihova ćutnja stvarno „para uši“ iritirajući zdrav razum takvim bezobrazlukom i dvostrukim aršinima.

Marketing službe kladionica ne prezaju od agresivnih i primitivnih reklama, u kojima često učestvuju i poznati glumci, vrhunski sportisti i ostale ličnosti koji na ovaj način zarađuju hleb istovremeno kaljajući svoje ime i obraz „za šaku dolara“. Kocka i jeftini seksizam nam se serviraju kao društveno prihvatljive kategorije, a sve je uobličeno jednodimenzionalnom dvosmislenošću koja je uočljiva i detetu u predškolskom uzrastu.

Tekst je direktan i zato je najbolje da ga prenesemo u celosti.

Već sam pisao o tome koliko je bolesno da javne ličnosti reklamiraju kladionice (naravno tu sam mislio pored ovih koji su samo javne, ali ne ličnosti i na neke ozbiljne glumce, glumice, pevačice i sportiste) a sada da se pozabavim i time što su žene u tim reklamama predstavljene isključivo kao seksualni predmeti. Baš sam gledao portale da vidim da li je neko pisao o ovome, ali osim što je to predstavljeno kao Holivud, nisam video da je neko napisao neki tekst u kome je naznačeno koliko je to zapravo bolesno.

Ljudi ne moraju da gledaju televiziju, niti da vise na netu (pošto njihove sponzorisane reklame stalno iskaču) dovoljno je da se voze autobusom, pošto je na svakom drugom autobusu konkretno ova reklama. Dakle kao prvo non stop pokretna reklama svuda po gradu nečega što je bolest i što ima svoju šifru-mislim na kocku naravno! To nije ni reklama, to je naredba-napadaju idi obavezno! Duboko bolesno društvo zaista.

A i te devojke što pristaju da se pojavljuju u tim reklamama su posebna priča, izgleda da su najveći neprijatelj same sebi. U ovim reklamama žene obučene kao hiperseksualizovane porno zvezde izgovaraju rečenice „3 su za sreću“ i „Petkom dajem svima“. Čudi me da se nikakav feministički pokret nije pozabavio ovim, s obzirom da na internetu u komentarima zameraju svaku sitnicu-pre svega mislim na imena zanimanja. Nisam video čak ni tekst napisan na ovu temu. I šta ovde rade društva za zaštitu žena?

Ovo je i odraz toga koliko se zapravo svome narodu želi dobro.

Povodom svega ovoga sam napisao i knjigu “Kondorov let”, kao znak podrške ljudima koji se bore sa ovim strašnim porokom, ali i moralnim ženama koje posmatraju isključivo kao seksualne predmete.

Feministkinje u Tutinu vređane i izbačene iz restorana

Antonije Kosanović

Traži smisao u vreme besmisla, rečima potkradajući emocije.

komentar

Klikni da objaviš komentar

  • Zanimljivo kako mladi Antonije, iako sam nije feministkinja poziva na zaštitu ženskih prava…

    Zanimljivo i da tri ”starlete” iz reklame ne pozivaju na zaštitu svojih prava.

    Mora znati mladi Antonije da je besmisao floskula, jer svako vreme pa i ovo ima svoj smisao.

324 Shares
324 Shares
Share via
Copy link